052-292-3456

האירועים בהם אפשר לשים אטרקציית עמדות צילום

אטרקציית עמדות צילוםהאירועים בהם משתלבת אטרקציית עמדות צילום מגוונים מאד. מימי הולדת ייחודיים, חתונות ועד בר מצוות, בריתות ואפילו אירועים עסקיים. הישראלים מגיעים לאירועים רבים מדי שנה ושמחים לכל הזדמנות לחוות חוויה שונה, מצחיקה ואוהבים לקחת איתם בסוף האירוע מזכרת.

עמדת הצילום מאפשרת לכל אורח להצטלם עם מי שיחליט, בזמן הנוח לו ומשאירה לו זיכרון מהאירוע שמודפס על גבי מגנט אותו ניתן לקחת הביתה. עבור אירועים פרטיים אטרקציה זו נפלאה, מעוררת עניין ומשאירה זיכרון אישי. באירועים עסקיים, אטרקציה שכזו יכולה לשבור את השגרה, להכניס קלילות לאווירה הכלכלית וליצור חיבור אישי לחברה שמפיקה את האירוע.

היתרונות של אטרקציית עמדות צילום

כיוון שהישראלים מגיעים מדי שנה לאירועים רבים, יהיה זה טבעי שגם לך יהיה רצון ליצור באירוע שלך משהו מיוחד ולהשאיר אצל האורחים שלך זיכרון שילך איתם הביתה. בבחינת אטרקציות לאירוע העומדות לרשותך, אטרקציית עמדות צילום יכולה למשוך אותך במיוחד וזאת בשל היתרונות שהיא מכניסה לאירוע:

  • כל האורחים יוצאים עם זיכרון – היום, כל אורח שמגיע לחתונה, בר או בת מצווה וכל אירוע אחר, רוצה לזכור אותו. עמדות צילום מאפשרות לכולם לצאת עם מגנט שיצרו בעצמם וזאת בלי לחכות לצלם שיחליט מתי לצלם ואת מי.
  • הפעלה פשוטה – ההפעלה של אטרקציית עמדות צילום היא פשוטה. האורחים יכולים לבחור בעצמם את הרקע המתאים להם או את הדרך בה ירצו להצטלם. מבחינת ההפעלה, היא פשוטה וכל אחד יוכל לצאת עם צילום לזיכרון מהאירוע.
  • הנאה מתהליך הצילום – תהליך הצילום בעמדה כולל בחירה של כל אורח מתי להצטלם, עם מי ועל איזה רקע. הצילום עצמו מהנה ומעלה חיוך על פני האורחים באירוע.

הפעלה עצמית של העמדה

האורחים באירוע שלך יכולים לרקוד, לאכול, להסתובב, לדבר וליהנות מעמדת הצילום בכל זמן שיחליטו. זהו אחד היתרונות של אטרקציה זו, אין כל צורך בצלם שיעבור בין האורחים ובסופו של דבר יקלוט רק את חלקם.

ברגע שהחלטת להציב אטרקציית עמדות צילום, כל אורח יכול להחליט להצטלם, להחליט עם מי להצטלם, על איזה רקע ולקחת איתו מזכרת מהאירוע. באפשרותך לבחור אם על המגנט יופיע כיתוב מסוים, איזו מסגרת תהיה לו ואלמנטים אלו יהיו זהים בכל המגנטים המודפסים.

נשמח לעמוד לרשותך

חברת טוויסט אטרקציות לאירועים מכירה היטב את עולם האירועים ומכירה היטב את האורחים הישראלים. רבים מהמוזמנים לאירוע שלך היו השנה בכמה אירועים והמטרה שלך צריכה להיות ליצור עניין ולהשאיר אצלם זיכרון.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן