052-292-3456

אטרקציית תא צילום

אטרקציית תא צילוםתכנון אירוע דורש ממך מחשבה על פרטים רבים, בהם: קבלת החלטה על מיקום האירוע, מספר המוזמנים אליו, החלטה על המנות שיוגשו במהלכו ומחשבה על מה יהיה במהלך האירוע עצמו. היום, עומדות לפנייך שלל אטרקציות מיוחדות אשר יהפכו את היום המיוחד למהנה עבורך ועבור האורחים וישאירו זיכרון לאורך שנים.

הסיבה לשלב אטרקציות מיוחדות באירוע

בעת תכנון האירוע עלייך לחשוב על אטרקציות מיוחדות לאירועים שיאפשרו למוזמנים שלך לבלות במהלך האירוע עצמו בצורה מיוחדת, שונה וייחודית. השימוש באטרקציות לא יהיה לאורך כל האירוע, אך הוא יאפשר לאורחים לצאת מהשגרה המוכרת, לבלות ביחידות או בקבוצה קטנה וישאיר חוויה יוצאת דופן.

כדי לאפשר לך ולאורחים שלך לבלות בצורה המיטבית באירוע שלך, עלייך לבחור את האטרקציה או האטרקציות הנכונות לך כאשר עלייך לזכור כי כל אירוע הוא יחיד ומיוחד ומומלץ לתכנן את האירוע שלך באופן ספציפי המתאים לדרישותייך ולאופי המוזמנים.

קריטריונים בבחירת האטרקציה המתאימה לאירוע שלך

ישנם כמה קריטריונים אותם מומלץ לבחור בעת ההחלטה אילו פעילויות יתקיימו במהלך האירוע שלך ובהם:

  • מספר המוזמנים – בהתאם למספר המוזמנים יש לבחור את האטרקציה או האטרקציות אשר יהיו באירוע. ככל שצפויים להגיע יותר מוזמנים אל האירוע כך יש להתחשב בבחירה שכולם יוכלו ליהנות ממנה.
  • סוג האירוע – מטרתן של אטרקציות מיוחדות היא להוסיף עניין לאירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח. סוג האירוע יכול להשפיע על ההחלטה איזו אטרקציה להביא לאירוע כאשר לרוב יהיה הבדל בין אירוע עסקי לאירוע פרטי. בכל אירוע אפשר לשלב את הפעילות הנכונה ואנו נשמח לסייע בבחירה הנכונה.
  • גילאי המוזמנים – גילאי המוזמנים ישפיעו על בחירת האטרקציות המתאימות לאירוע שלך. ככל שהקהל צעיר יותר (או צעיר בתפיסה) כך הוא יתעניין יותר באטרקציות שעוד לא ראה ובאטרקציות מעולמו. נשמח לייעץ לך אילו פעילויות והפעלות מתאימות לפי גיל המוזמנים הצפויים להגיע אל האירוע שלך.
  • זיכרון מהאירוע – אחד הקריטריונים שיש לחשוב עליהם במהלך תכנון וארגון האירוע הוא הזיכרון ממנו יצאו האורחים. היום ברוב האירועים ישנה עמדת צילום זו או אחרת והאורחים אוהבים לצאת עם תמונות משלהם מהאירוע, אך אפשר לשלב שלל רעיונות שילוו את האורחים זמן רב לאחר שהאירוע עצמו יסתיים.

אטרקציות מיוחדות במהלך האירוע

ישנן שלל אטרקציות אשר יכולות להשתלב במהלך האירוע שלך: מראת סלפי, מסך ירוק לאירועים, מסך לבן, מציאות מדומה ועוד חלקן ידרשו בעל מקצוע אשר יפעיל אותן וחלקן יופעלו כמעט לחלוטין על ידי המוזמנים כך שהמפעיל בקושי יורגש. התפקיד של המפעיל יהיה תמיד להשתלב בצורה אידאלית ולהתערב רק כאשר ישנו צורך. לרוב, האורחים יוצרים את האינטראקציה בניהם ולכן רק כאשר עולה הצורך או כשישנו ציוד להפעיל, תתבצע התערבות כלשהי.

עם זאת, חשוב לדעת כי החברה יכולה לסייע לך בבחירה נכונה של האטרקציות שיהיו באירוע שלך, היא תגיע בזמן שנקבע כדי להעמיד את כל מה שצריך במקום וכאשר מדובר על ציוד, היא תקפיד על מיקום נכון כך שהאורחים שלך יוכלו ליהנות תוך שמירה על בטיחותם ותוך התחשבות באופיו של האירוע.

שלל אטרקציות מיוחדות במקום אחד

ההתמחות שלנו, בחברת טוויסט אטרקציות לאירועים, היא פעילויות לאירוע. אנו מכירים את תחום האירועים, מבינים את הצורך שלך ושל האורחים ונשמח לסייע מהמחשבה הראשונה ועד לליווי במהלך האירוע.

אנו מקפידים להתעדכן ולהביא אטרקציות חדשניות והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותך ולסייע בבחירת הפעילויות המתאימות לאירוע שלך. זה הזמן ליצור קשר או להשאיר את פרטייך באתר ואחד מנציגינו ישמח לבחון יחד איתך מה נכון לך באירוע.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן