052-292-3456

עמדת תא צילום

מהי עמדת תא צילום? באילו אירועים אפשר לשים עמדת תא צילום? כיצד מופעל התא? במה שונה תא צילום מצילום מגנטים רגיל? היכן באירוע אפשר לשים את תא הצילום? מי יכול לספק לאירוע שלך את התא?

האירוע שלך צריך להיות יחיד ומיוחד. האורחים שיגיעו אליו ישמחו לצאת עם זיכרון שיהיה על המקרר לאורך זמן. בעת תכנון האירוע עלייך לשאול את עצמך מה יהפוך אותו למיוחד כפי שחלמת, מהי הדרך להשאיר זיכרון אצל האורחים ומומלץ לברר מראש על עמדת תא צילום

מהי עמדת תא צילום?

תא צילום הוא אטרקציה לאירוע. הוא מציע לאורחים להיכנס למקום אחר, להתחפש, לבחור לעצמם רקע, להצטלם ולקחת איתם תמונת מגנט איכותית שתישאר איתם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. אל התא יכול להיכנס אורח יחיד ויכולים להיכנס כמה. הוא מציע רגעים משעשעים, מעלה חיוך וצחוק ומעניק חוויה מקורית ושונה.

האירועים בהם מומלץ לשים את התא

לשאלה "לאילו אירועים מתאים עמדת תא צילום?" אין תשובה אחת פשוט כיוון שהוא מתאים לשלל גילאים ויכול לשמש לאירועים פרטיים, עסקיים, גדולים וקטנים. תא הצילום מציע מעבר לתמונה על גבי מגנט גם חוויה של ממש. האורחים שיכנסו אליו יבחרו לעצמם בגדים להתחפש בהם, ישימו עליהם כובע או משקפיים, יוכלו להחליט באיזה רקע הם רוצים להצטלם ובסופו של דבר ייקחו איתם מזכרת. התא מתאים במיוחד לאורחים צעירים, אך מפעיל גם את המבוגרים.

הפעלת עמדת תא צילום

ההפעלה של התא אינה מסובכת. החברה, ממנה הוא יוזמן, תשים אותו ותדאג לחבר אותו בצורה בטיחותית. היא תדאג גם למפעיל שילווה את האירוע. מבחינת האורחים, כל שעליהם לעשות הוא להשתטות מעט, להרגיש נינוחים להיות כל מי שהם רוצים להיות, לחייך ותמונה איכותית תזכיר להם לאורך שנים את הרגע המיוחד בתוך תא צילום.

ההבדלים בין צילום מגנטי לבין עמדת תא צילום

צילום המגנטים הפך בשנים האחרונות כמעט לסטנדרט באירועים. מה שהיה בעבר אטרקציה ייחודית ונדירה, נמצא עכשיו ביותר אירועים. מדובר בצלם אשר עובר בין האורחים ומעבר לתמונות שהוא משאיר לבעלי האירוע, הוא מדפיס את חלקן על מגנטים והאורחים יכולים לקחת אותם לביתם. לעתים, הצלם מפספס חלק מהאירוע, חלק מהאורחים ולכן לא כולם מרגישים שקיבלו את אותה חוויה שהייתה באירוע. במקרה של תא צילום אין תלות במישהו נוסף וכל מי שרוצה להצטלם מוזמן לבוא ועם מי שירצה ליצור את התמונה.

אילו מגבלות יש בהצבת עמדת תא צילום באירוע?

כדי להתקין תא צילום יש צורך בחיבור חשמלי. מעבר לכך, החברה אשר מספקת את התא דואגת לכל הפרטים. המטרה היא לשים את התא במקום נגיש, נוח ושכל האורחים יוכלו להגיע אליו וליהנות ממנו. מכאן אפשר להבין כי כל עוד ישנו חיבור חשמלי, אין כל סיבה שלא לשים את התא.

החברה המתאימה לספק לך את תא הצילום

עלייך לבדוק כי החברה שתגיע אלייך היא בעלת ניסיון בתחום, היכרות עם אטרקציות לאירועים ואיזה שירות היא תעניק לך לאורך האירוע. ייתכן מאד שההעדפה שלך תהיה להביא מגוון אטרקציות ולא רק עמדת תא צילום ואז הבחירה צריכה להיות בחברה שיכולה לספק זאת עבורך.

יש לך אירוע? זה הזמן ליצור קשר

אם יש לך אירוע בקרוב, זה הזמן ליצור קשר. חברת טוויסט אטרקציות לאירועים שמחה לעמוד לרשותך, לבחון יחדיו איזו אטרקציה מתאימה לאירוע שלך ולהעמיד עמדת תא צילום שישמש את האורחים שלך ויוציא אותם מהאירוע עם זיכרון ממגנט. החברה תעמוד לרשותך מרגע השיחה הראשונה ולכל אורך האירוע והתפקיד שלך הוא פשוט ליהנות.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן