052-292-3456

מהי מראת סלפי לאירועים?

מראת סלפי היא אטרקציה לאירועים יוצאת דופן. המראה נראית כמראה רגילה ורק בתחילת השימוש אפשר להבין את הקסם שלה. המראה גדולה במיוחד ובנויה ממסך מגע אשר עליו מוצגים שלל אנימציות ואפקטים מגוונים. המצטלמים מתאגדים סביב המראה, יכולים ליצור לעצמם את הרקע המועדף עליהם לצילום בעזרת מגע יד ולבסוף מצטלמים באירוע ברקע המועדף עליהם.

בסיום הצילום אפשר להוסיף לתמונה אלמנטים נוספים ואורחי האירוע יכולים להעלות את התמונה לרשת החברתית, תוך כדי האירוע עצמו ולשמור לעצמם תמונות בלתי נשכחות מהיום המיוחד.

אטרקציות לאירועים

עולם האירועים הולך ומתפתח. הרצון ליצור חוויה יוצאת דופן הוא טבעי וישנן שלל אטרקציות אשר יכולות להתאים לאירוע שלך. אחת האטרקציות היא מראת סלפי לאירועים והיא מביאה איתה חוויה מרעננת ושונה המשלבת בין הצילום העצמי המקובל היום לבין קבלת מזכרת מודפסת על גבי מגנט.

שלא כמו באירוע עם צלם הקובע מי יצולם ומי לא, במקרה של מראת סלפי לאירועים, מי שקובע את הצילום, אופיו ואילו פרצופים לעשות למצלמה, הם האורחים. בדרך זו אף אחד לא מתפספס, כל האורחים יוצאים עם חוויה ומזכרת.

היתרונות של מראת סלפי:

המראה מתאימה עבור אירועים פרטיים בהם יש קהל מגוון של ילדים ומבוגרים והיא מתאימה מאד לאירועים עסקיים בהם יש עניין ליצור אווירה שונה ולהציע למשתתפים חוויה בלתי נשכחת. בסופו של דבר אפשר לראות כי כולם נהנים מהצילומים ואין זה משנה בני כמה הם ואיזה אירוע נחגג.

הצילום של האורחים, המסגרת שלך

במהלך האירוע האורחים יכולים להחליט אם להצטלם, מתי וכיצד. הם יכולים לבחור את הרקע המועדף עליהם ולהצטלם רק ברגע שהם מרגישים נינוחים מול המראה. בסיום הצילום, האורחים יכולים להשתמש בתמונה כפי שירצו וכמו כן היא תודפס עבורם על גבי מגנט.

חלקן מתאימות עבור אירועים פרטיים ואחרות מתאימות יותר עבור אירועים עסקיים ואף כוללות את הלוגו של החברה.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן