052-292-3456

אטרקציות מקוריות לחתונה שעוד לא הכרת
אטרקציות מקוריות לחתונה שעוד לא הכרת

אין הרבה רגעים בחיים שבהם אנחנו המרכז היחיד של תשומת הלב באירוע המונה מאות אנשים. הדבר הזה הופך את יום החתונה לאירוע מיוחד מאוד. כל העיניים עלינו ובאותו הערב, הכל מתנהל סביבנו. פעם אחת בחיים, מותר לנו להרגיש כמו סלבים נוצצים ולכן, ראוי לתכנן את האירוע בהתאם.

  • הזוג יבחר אולם נוצץ ומרשים.
  • הכלה בוחרת שמלה, איפור ותסרוקת ברמת מעצבים.
  • לאירוע יתווסף בדרך כלל קייטרינג המנוהל על ידי שפים ברמה הגבוהה ביותר ומציע גם בופה כיד המלך.
  • כמו כן, הדרישות מן התקליטנים בחתונה אינם מסתכמים היום בכמה ריקודי שמחה עם המשפחה, אלא הפכו לסט תיקלוט שיכול להימשך עד השעות הקטנות של הלילה. אפילו להפוך למסיבה שתישאר איתנו כל החיים.

ומה לגבי האטרקציות?

סאמר אטרקציות לחתונה מעמידה בפניך את האפשרות לבחור מבין מגוון אטרקציות מקוריות לחתונה – שיוסיפו אפקט נוסף לאווירה החגיגית והייחודית ושתשים את החתן והכלה במרכז העניינים באופן שירגש וילהיב את האורחים שבאו לשמח אותנו:

מופע לייזרים

חלק משמעותי מחתונה מוצלחת, הוא רחבת ריקודים מלאה ותוססת. חוץ מסט תקלוט מגוון וקצבי שירים את הקהל על הרגליים ויביא אותם לשמח את החתן והכלה, ניתן לשלב ברחבה מופע לייזרים ססגוני ומלהיב שניתן לשלב עם אפקטים של תאורה ועשן ליצירת אווירה של רייב באירופה או הפקה ברמת פסטיבל בינלאומי. 3 מכשירים הפועלים בו זמנית ומופעלים על ידי צוות מומחה, יספקו פיזור מלא בכל האזור וישאירו את האורחים שלכם פעורי פה.

יכול לעניין אותך גם:

בלונים מתפוצצים

אם חיפשת אטרקציות מקוריות לחתונה, מדובר באחת האטרקציות החדשניות והמגניבות שקיימות היום ותרגש ותפתיע את האורחים באחריות. ניתן להזמין מגוון חבילות בלונים המותאמים לאפקטים שונים בחתונה. הבלונים הגדולים יתפוצצו ברגע מתואם ומתוכם יופרחו בלונים קטנים בצורת לבבות או בשלל צבעים. בשילוב עם עשן ובועות סבון, יתמלא אולם האירועים באווירה קסומה.

עשן כבד

כל אחד מהאפקטים שהזכרנו, יקבל אווירה מסתורית ופיזור מעניין יותר על רקע של עשן כבד ברחבה. מכונה הפועלת על קרח יבש תמלא לפי הצורך את האולם בעשן סמיך שיוסיף לאפקט מסיבת השנה.

זיקוקים קרים

מופעי זיקוקים רגילים דורשים אישורים מיוחדים, תקנות בטיחות מחמירות מפעילים מורשים הגובים כסף רב, ואינם מתאימים לכל מרחב אירועים. אם בכל זאת נרצה מופע זיקוקים מרגש בחתונה, ניתן היום להשתמש בזיקוקים שאינם מבוססים על בעירת אש ומורשים להפעלה במרחבים סגורים. הזיקוקים מגיעים עד לגובה 4 מטר ובטיחותיים לשימוש. באמצעות תזמון חכם ושילוב עם אטרקציות אחרות ועם התקלוט הנכון, הם יכולים להפוך למיצג מלהיב לילדים ולמבוגרים.

לאטרקציות מקוריות לחתונה פונים לטובים ביותר

טוויסט אטרקציות לחתונה פועלים מעל 15 שנה בתחום האירועים ובעיקר בתחום החתונות. אנו מציעים מגוון רחב, חדשני ומפתיע של אטרקציות מקוריות לחתונות ולאירועים מסוגים נוספים.

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ – ונלווה אותך בכל התהליך להתאמת חבילת אטרקציות מקוריות לחתונה המושלמת לך עד ליום השמחה שלך.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן