052-292-3456

אטרקציות לחתונה בזול – לשדרג את האירוע בלי לשבור את הכיס
אטרקציות לחתונה בזול

היום המאושר בחייך הגיע וההכנות בעיצומן. גן האירועים השווה כבר נבחר, נעשו טעימות לקייטרינג, שמלת הכלה מוכנה ואפילו כל הוויכוחים המשפחתיים סביב ההזמנות וסידורי הישיבה שפשוט אי אפשר בלעדיהם כבר יושבו. בכל זאת, עדיין יש תחושה שחסר איזה ערך מוסף.

ליום כל כך מיוחד ובלתי נשכח ייתכן מאוד שנרצה שיהיה משהו באמת יוצא דופן שהאורחים שלנו ידברו עליו אחר כך ושירגש את כולם. היום, יותר מאי פעם, זמינות אטרקציות רבות שיוסיפו אפקט חגיגי ומיוחד ויהפכו את היום שלך לאירוע שראוי לזכור. אם פעם המחירים היו מרתיעים, היום ניתן להשיג אטרקציות לחתונה בזול מבלי להתפשר על האיכות. ישנם סוגים רבים ומגוונים של אטרקציות לחתונה.

יכול לעניין אותך גם:

תאורה

ביום החתונה, החתן והכלה הם הרוקסטארז של הערב. לכן, מגיע להם תפאורה ותאורה של רוקסטארז. כמות משתנה של מתקני תאורה (בימים) יכניסו שלל צבעים ואנרגיות שירימו את רחבת הריקודים. תנועת האלומות מופעלת לפי תכניות שונות המותאמות לכל שלב באירוע ולסגנון המוסיקה ומופעלים על ידי אנשי מקצוע מנוסים שיתנו לאירוע נופך של הופעת אצטדיון. בין תאורת רייב לריקודים סוערים ברחבה ועד לתאורה רכה בתנועה איטית בכניסה לחופה או בסלואו מרגש, התאורה קובעת הרבה מהאווירה שתהיה בחתונה.

אפקטים מיוחדים

אם כבר החלטנו לתת לעצמנו להרגיש רוקסטארז, אז למה לא ללכת עד הסוף? שלל אפקטים מיוחדים יספקו אווירה בלתי נשכחת בחתונה וייתנו לכל שלב באירוע את האופי המיוחד והמפתיע שלו.

תותחי עשן

בכל אירוע יוקרתי, כניסה מרשימה עושה את כל ההבדל. אנו מזמינים אותך לדמיין את התמונה הבאה. אחרי קבלת פנים שקטה ונעימה, התאורה מתעמעמת, נשמעת המוסיקה שנבחרה לכניסה לחופה, מבטי האורחים מלווים את הכניסה של הזוג המאושר לחופה ואת הדרך אליה מלווים בכל צעד פרצי עשן עוצמתיים באורך 8 מטר ובשלל צבעים.

תותחי העשן (ג'טים) מסונכרנים למערכת הסאונד ומופעלים לפי רגעי השיא במוסיקה או לפי תזמונים אחרים שיתואמו עם המפעיל. התותחים יורים עמוד עשן המתאדה מידית וניתן לשלבם עם תאורה צבעונית ואלמנטים נוספים ליצירת אפקט של פסטיבל בהפקת ענק.

אקדח קור CO2

עוד אטרקציה מגניבה מעולם הפסטיבלים הוא אקדח הקור. עם הלחיצה על הדק האקדח, נורה זרם CO2 דחוס שיוצר פרץ חזק של קור מרענן ולבן שיעטוף את כל הרוקדים ברחבה ויכניס בהם אנרגיות מחודשות להרים את הערב.

היום בהחלט אפשרי להשיג אטרקציות לחתונה בזול

אפקטים מעולם ההפקות כבר אינם לעשירים בלבד. בטוויסט גיימס אטרקציות לחתונה אנו מציעים לך אטרקציות לחתונה בזול ובאיכות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. מזיקוקים קרים שאינם דורשים אישורים מיוחדים, תאורת במה מתקדמת או מופעי לייזרים שילהיבו את הקהל, נוכל לסייע לך להפוך את היום שלך לא רק לרגע איחוד מרגש, אלא למסיבה הטובה ביותר שהיית בה.

לפרטים נוספים על אטרקציות לחתונה בזול ולהזמנות צרו עמנו קשר עכשיו.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן