052-292-3456

כשמדובר במופע לייזרים לחתונה מחיר יכול להיות משתלם
לייזרים לחתונה

חתונה אינה רק רגע איחוד מרגש בינך ובין החלק המשלים אותך, היום מדובר במסיבה חיה ותוססת עם אלמנטים חדשניים ומפתיעים שאינה נופלת מההפקות היוקרתיות ביותר שבנמצא. ישנן אטרקציות רבות וידועות שעושות שמח באירוע כמו בר אקטיבי, הופעות מוסיקליות או מופעי אש. עם זאת, כדי לתת באמת אווירה של הפקת על, ניתן היום לשכור אפקטים מיוחדים של ממש. כולנו רוצים חתונה שידברו עליה אחר כך – ואחד האפקטים המרשימים והמלהיבים שניתן לשלב באירוע הוא מופע לייזרים.

יכול לעניין אותך גם:

רחבת הריקודים היא הלב הפועם של האירוע

הפחד הגדול ביותר של כל זוג בחתונה הוא שרחבת הריקודים תישאר ריקה. אין דבר שמשדר יותר אירוע משמח מאשר עשרות רוקדים משתוללים מאושרים ברחבה. אפקטים שונים יכולים למשוך יותר אנשים להצטרף לריקודים ולמלא את הרחבה ובכך לעודד אנשים נוספים לקום, עד שאפקט ההמונים יהפוך את האירוע לערב תקלוט שישאיר את כולם על הרגליים עד שיסגרו עליהם את האולם.

מופע לייזרים יכול לשמש בדיוק למטרה כזו. המופע הצבעוני המופעל ממספר מוקדים במקביל על ידי אנשי מקצוע יכסה את כל המרחב ובשילוב עם המוסיקה יקפיץ את כל הקהל. כשאנו חושבים על לייזרים לחתונה מחיר הוא הדבר הראשון שעולה לנו לראש. האטרקציות האלו עושות רושם של שירות יקר, אך תופתעו לגלות שהוא לא חייב להיות כזה.

לא רק לרחבה

מכשירי הלייזר המשוכללים פועלים בעוצמה של 13 וואט ויוצרים תבניות וצורות שונות בחלל האירוע בכחול, ירוק, ורוד ושלל צבעים נוספים. עם זאת, הם לא משמשים רק כדי להלהיב ולהקפיץ את הרוקדים. האפקט הייחודי הזה יכול גם להוסיף אלמנט יפהפה לחלקים המרגשים ביותר של האירוע. ניתן, למשל, ליצור מנהרת לייזר צבעונית ומרצדת שדרכה ייכנסו החתן והכלה לחופה, או ליצור כיתוב המותאם לאירוע עם כל מסר שרק נבחר. כך נשלם לכמה אלמנטים של לייזרים לחתונה מחיר אחד.

אטרקציות נוספות לשילוב עם לייזרים

קרן הלייזר היא בעצם קרן אור מרוכזת ומוגברת. לכן היא נראית כקו ישר, צבעוני ודחוס. כמו כל קרן אור, החומר שדרכו תעבור קרן הלייזר תגרום לה להתפזר בצורות שונות וליצור אפקטים שונים. לכן, על מנת ליצור עניין באפקט הלייזרים, מומלץ לשלב אטרקציות נוספות איתן תקיים קרן הלייזר אינטראקציה.

  • מכונת עשן יכולה ליצור אפקט עשן כבד שעליו קרן הלייזר תתפזר ותיצור צבעים ומרקמים יפהפיים.
  • השילוב של תותחי עשן צבעוניים וקרני לייזר ייצרו תחושה של פסטיבל בינלאומי.
  • בועות סבון או אקדח CO2 ימלאו את הרחבה בחלקיקים קטנים שדרכם יעברו קרני הלייזר.

למופע לייזרים מדהים לחתונה פונים לטוויסט אטרקציות לחתונה

אנו מתמחים ב-15 השנים האחרונות באטרקציות המובילות והחדשניות ביותר לחתונות מרגשות ובלתי נשכחות. אם שאלת את עצמך אם יש ללייזרים לחתונה מחיר שניתן לעמוד בו, אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ותכנון חבילת האטרקציות המושלמת לאירוע שלך.

לכל שאלה חייגו 052-292-3456

×
דילוג לתוכן